Ta strona używa COOKIES. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie COOKIES zgodnie z preferencjami przeglądarki. Więcej informacji w polityce COOKIES. ZAMKNIJ I NIE POKAZUJ WIĘCEJ

Pomoc

Co robić gdy przesyłka dotarła uszkodzona ?

Uszkodzenie widoczne przy odbiorze.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, należy niezwłocznie sporządzić i podpisać – wspólnie z kurierem – protokół szkody.

  • Termin zgłoszenia reklamacji: 7 dni od daty otrzymania towaru.
  • Droga powiadomienia: w przypadku szkody do 1000 zł dokumenty przesyła się drogą elektroniczną, w pozostałych sprawach pocztą. 
  • Dokumenty reklamacyjne: paragon lub faktura, protokół szkody (oryginał lub poświadczona z oryginałem kopia), formularz reklamacyjny. Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć wszelkie dokumenty niezbędne do rozpatrzenia jego reklamacji w terminie 14 dni od dnia doręczenia wezwania przez DPD.
  • Uszkodzenie widoczne po odbiorze

    Może się jednak zdarzyć, że podpiszesz odbiór paczki i dopiero po odjeździe kuriera okaże się, że mimo nienaruszonego opakowania, zawartość jest uszkodzona. Według Ustawy Prawo Przewozowe z dnia 15 listopada 1984 r. masz wtedy 7 dni na zgłoszenie szkody, ale wówczas samemu należy udowodnić, że zawartość została uszkodzona przed dostarczeniem paczki.

    Dzięki formularzowi możesz sprawnie złożyć reklamacje za pomocą strony internetowej. Zgłoszenie zostanie automatycznie przekazane do Działu Reklamacji a na podany adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie zgłoszenia wraz z nadanym numerem.

    Przejdź do formularza reklamacji



    Niesatysfakcjonująca odpowiedź? Napisz do nas.

    Zwroty i reklamacje

    powrót do listy pytań

    OPONY MAREK

    © Copyright 2020 by Punkt Opon. All rights reserved.